Ei jumalauta.. Tämä mun ja pikkuveljen yhdessä kämppäys ei tosiaan ota toimiakseen edes näin alussa, joten parempi ois, että se alkais pian etsiskellä omaa asuntoa.. Koitan koko ajan jankuttaa mielessäni itselleni, että tämä on väliaikaista, eikä se mun luona kauaa asu.. Mun yksiöön ei mahdu kahta henkilöä.. Tai ainakaan mun lisäksi ei mahdu semmoista henkilöä, kuin mun veli.. Kuorsamisongelmankin ratkaisin siirtymällä itse vaatehuoneeseen patjalle nukkumaan.. Ku veli syytti kuorsauksesta patjaa.. Jos se nukkuu hiljempaa sängyssä, niin olkoon siellä sitten.. Onneksi on tuo reiluhkon kokoinen vaatehuone, vaikka asunto yksiö onkin.. Saa nukkua edes jotenkin rauhassa..

Eilen se lähti illalla kasin jälkeen kaverilleen kylään, mikä mulle on sinällään ihan sama.. Sainpahan ainaski olla rauhassa kotona ja pääsinpä jopa tietokoneellekkin harjoittelemaan niitä autokoulujuttuja netissä.. (Tänään minulla on muuten viides ajokertani autokoulussa.. Ja mielestäni minulla on mennyt tähän mennessä ihan hyvin..).. No kuitenki, laitoin siinä sitten jo ennen kymmentä nukkumaan, ku kerranki pysty taas ilman kuorsausta.. Kyllä mä tiesin, ettei se itsestään mitään ilmoittais ja jopa toivoin, että se tosiaan vaikka jäis sinne kaverinsa tykö yöksi.. No kuinka ollakkaan, kyllähän se sieltä mun asunnolle kömpi ja kello oli vaatimattomat 02:10... Jätkällä ois ollut meno töihin aamu kuudeksi..

Heräsin sitten vaatehuoneessa patjalla yön nukuttuani siihen, että velipoika lähtee mitä ilmeisemmin kävelemään töihin varttia vaille kuusi, eli ei se millään ennen puolta seitsemää perille olis niin ehtinyt.. Ja kuka ääliö alkaa oikeasti myöhästellä pitkään venyneiden iltojen takia jo viidentenä työpäivänä?? Kuka voi olla niin tyhmä?! Paitsi mun pikkuveli tietty.. Mainiota.. Ja kaiken lisäksi huomasin ennnen omiin töihin lähtöä, että veljen takki oli repeytynyt rikki.. Liekö tullut turpakäräjiä vai mitä, mutta takki oli revennyt hihasta siten, että siitä oli revitty helvettiin yhden täällä päin todella tunnetun jengin/moottoripyöräkerhon tunnuslätkä.. Ja tähän väliin voisin mainita sen, että mielestäni kaikki tuommoset jengit ja muut on ihan paska luuseri porukkaa.. Miksei sitä vaan voi olla niinku ihmisen pitääki ja hankkia normaaleja kavereita?? Mua jopa hävettää kävellä veljen kanssa vaikkapa kaupungilla, kun sen suosima skini-/kovistyyli ei oikeen mulle toimi.. Se on vain niin kiusallista ja noloa..

Nyt jo tiiän senkin, että kun äiti saa kuulla tästä (jos pikkuveli ei kerro asiasta tämän päivän aikana itse, niin mä kerron äidille huomenna...), joudun taas ikävään välikäteen.. Äiti alkaa taas olla huolesta soikeana ja soittelee mulle.. Mun pitis selostaa sitten sille, mitä mun veli on milloinki tehny ja missä se on ollu.. Ja vitut.. En mä enää oikeasti jaksa.. Ei mulla riitä aika, eikä energia vahtimaan aikuista ihmistä, joka on itse itsensä aina kuseen järjestänyt.. Eikä mulla todellakaan riitä energia vieläpä raportoimaan tuosta kaikesta äidilleni.. Mulla on kiva kämppä, mukava työ ja kaikki hyvin.. Mä en tosiaan halua kotiini mitään tommosta paskaa.. Mun ei tartte sitä sietää, kun on kysymys kuitenkin mun omasta kodista.. Jos tällaiset reissut ei lopu heti alkuunsa, niin pakkaan veljen kamat ja käsken sen tosiaan mennä jonku kaverinsa luo.. Mun koti, mun säännöt..

Ja siitä oksentamisesta sitten vielä.. Eilen kun menin viimein autokoulun teoriatuntien jälkeen kotiin, olin syönyt koko päivän varsin mallikkaasti.. Siellä sitten odotti veljen ostama jumalaton perhepizza.. Otin sitä kunnon palan, ahmin ja oksensin.. Veli ei kuullu, eikä epäilly mitään, sillä se tietty istu koomassa tietokoneella ja kuunteli musiikkia niin lujaa, että oisin voinu yökkiä vaikka kuinka, eikä se ois mitään kuullu...

Tänä aamuna vaaka näytti sitten tasan 65,0kg.. Ja tämä tarkoittaa sitä, että kaikesta ahmimisesta ja oksentamisesta huolimatta olen kuukaudessa (4.9.2006-4.10.2006) onnistunut laihtumaan -2,2 kiloa.. Ihan hyvin kaiken huomioon ottaen.. Kiloja pudotettavana olisi vielä noin seitsemän.. Ja mikäli tämä sama tahti pysyy, nuo kilot tulee olemaan historiaa suurin piirtein kolmen kuukauden päästä, eli uudenvuoden kieppeillä.. : )