Ihan lyhyesti pitää kirjottaa, kun töissä on kiire.. On tullu uusia töihin jne, mikä kans pitää kiirettä yllä.. Uudesta työntekijästä kertonen myöhemmin, meinaan on siinäkin ollu oma sulattelunsa, joka jatkuu edelleen..

Oksentanut olen enempi päivittäin kuin koskaan ja koko ajan on paska olo.. Ihan paska..

Suurimpana syynä paskaan oloon kimppa-asuminen pikkuveljen kanssa..  Ei juma se ei enää kauaa onnistu.. Haluan omaa tilaa.. Ahdistaa..

Ja asiaa pahentaa se, että äiti soittaa jotain 3-4 kertaa päivässä kysellen, missä mun veli on, mitä se tekee, menikö ajoissa töihin jne.. Ei saatana.. Kyllä mulla ois niin paljon muutakin tekemistä, kuin vahtia veljeni perään.. Ja haluttas ehkä jopa puhua äitille ihan omistakin jutuista, eikä aina mun veljestä.. Jotenkin on tosin tullu selväksi, ettei mun jutut pahemmin äitiä taida kiinnostaa.. Kun mähän joka tapauksessa pärjään...

Mun veli voi äitin mukaan asua mun kans ainaki tammikuun loppuun.. On kuulemma parempi niin.. Veljelle halvempi, kun sillä on menoja.. Entäs mun menot sitten!!? Ja kun ulosotto voi alkaa periä veljen velkoja.. Onko se nyt saatana mun syy, että ne velat on olemassa!! Maksakoon pois kun on velat tehnytkin.. Kyllä mulla menee saatana hermot.. Miksi mun veljen pitää saada mun taistelema/hankkima asumistaso vaivatta tekemättä mitään?! Aina pitäisi sen päästä helpolla.. Autokoulu, sakot, auto, eläminen, auton varaosat, laskut.. Kaiken on äiti hoitanut..

Nyt mun pikkuveli sitten loisii asunnossa, jonka mä oon vaivan kautta löytänyt... Asuu keskellä TV:tä, sänkyä, vitriinejä jne. jotka olen itse vuosien varrella maailmalle muutettuani omalla rahalla hankkinut!! Kaikki tämä valmiina..

Ei taida äiti illalla ilahtua, mikäli kaiken tämän saan sille sanotuksi puhelimessa.. Ainakin saan miettiä sanomisiani rauhassa, sillä unohdin aamulla töihin lähtiessäni puhelimeni kotiin.. Pitäisi unohtaa se useamminkin, sillä eipähän tarttis ainakaan vastata äitin pikkuveli-puheluihin ja turhaa paskan jauhantaa sisältäviin puheluihin työpäivän aikana..