Nyt on sitten netti kotona, mutta eipä se paljoa auta kahdesta syystä.. Syistä ensimmäinen on se, että pikkuveli on kaiken töiltään liikenevän ajan koneella ja toinen on se, että vaikka tätä kotikoneella kirjoittelisinkin, niin en kuitenkaan saisi tehdä sitä rauhassa... En voisi silloin olla rehellinen..

Eilen oli siis maanantai.. Ja takana sellainen viikonloppu, että laihdutukseen tarvittava motivaatio oli täysin hukassa pizzojen ja naksujen keskellä.. Kyllä mä tietty oksenskinkin, mutta eipä se varmaan tilannetta korjannu.. Maanantai-aamuna vaaka näytti sitten lukemia 65,7kg, eli vähennystä viime viikkoon kaikesta huolimatta silti.. -200g.. Ja kokonaisuutena painoa on siis tuon mukaan tippunut 1,5 kiloa.. Melkoisen vähän neljässä viikossa, mutta ihmekkös tuo kun ahmii ja oksentelee.. Mutta kyllä tuo -200g riitti herättämään taas innostuksen ja nousemaan kuopasta.. Ja turvotusta kai tuossa oli mukana myös, sillä tänä aamuna vaa'an lukemat olivatkin jo 64,9kg.. Ekan kerran noin vuoteen mä painoin alle 65kg.. Mä en luovuta perkele..

Oksentamisesta puheen ollen mulle tuli viikonloppuna sellainen olo, että liikun tän kanssa melko heikoilla jäillä.. Tuntuu että sekä mun pikkuveli että mun poikakaveri on jotenkin koko ajan kyttäämässä mua.. Lauantainakin yritin muutaman oluen ja siitä seuranneen pizzamässyn jälkeen oksentaa salassa, mutta ei onnistunut ei.. Kaikesta varovaisuudesta huolimatta poikakaverini kysyi minulta heti vessasta ulos tultuani, että oksensinko mä.. Ja ei kai siinä auttanu ku myöntää... Pistin sen tosin liian monen oluen piikkiin, mutta silti tuli semmoinen olo, että se jotenkin tietäisi.. Sitä en halua.. Jotenkin se hävettäisi ihan helvetisti, varsinkin kun tiedän poikakaverini mielipiteen ihmisistä, joilla on riippuvaisuuksia, mielenongelmia tai muuta vastaavaa..

Olen myös alle viikossa tullut siihen lopputulokseen, ettei tämä mun ja pikkuveljen saman katon alla kämppäys tule onnistumaan kovin pitkään.. Osasyynä se, että mä tosiaan haluan omaa tilaa, mutta myös käytännönasiat tökkii.. Vaikka mun veli herääkin aina tuntia tai kahta ennen töihin ku mä, niin tähän mennessä se on joka helvetin ikinen ilta istunut aivan hullun myöhään yöhön netissä.. Ja tämä taas vaikeuttaa mun nukkumista.. Ei saa unta, ku ei oo hiljasta.. Ja sitten ku se viimein laittaa nukkuun, niin ei tilanne siitäkään paljoa parane.. Se nimittäin kuorsaa ihan hullun lujaa ja melkein koko yön.. Yritä siinä sitten nukkua.. En kyllä saatana jaksa tätä katkonaista nukkumista ja myöhäisiä nukkumaan menoja kauan.. Haluan saada nukkua kotonani kunnolla..