Kunpa tämmösiä päiviä voisi olla useammin ja useampi kuin vain muutama peräkkäin.. Ehkä joskus tulee olemaankin taas, mutta nyt mulle kelpaa vallan mainiosti tämäkin.. Vaikka ulkona onkin aika synkkä ja surkea ilma, niin mulla on ihan semmonen fiilis, että aurinko paistaa ja linnut laulaa..

Kävin maanantaina kaupassa.. Ostin kaikkea perusruokaa ja silleen.. Sämpylöitä, jugurttia, hedelmiä, maitoa.. Ja maan mainioita suolakurkkuja.. Melkoisen rauhaisalta tuntuu, kun tietää saavansa olla rauhassa ruokapuolen osalta ihan perjantai-iltaan asti.. Tämä siksi, ettei poikaystäväni ole tulossa mun luo tulevana viikonloppuna, vaan me ollaan päätetty mennä kavereita moikkaamaan paikkakunnalle, josta juuri töiden takia muutin pois..

Mistäkö tiedän, etten tule oksentamaan ennen perjantaita...? No en kai mä sitä oikeasti tiedäkään tai voi mennä mitään vannomaan, mutta päättelen vain.. On nimittäin meneillään semmoinen viikko, että kivaa tekemistä riittää aamusta iltaan asti.. Ja loppu aika menee sitten ei-niin-kivojen-tekemisten merkeissä, kuten siivouksen jne... Mutta toisaalta musta on ihan kivaa siivota, järjestellä huonekaluja uusiksi ja muuta.. Ja tykkään, että kaikki tavarat on paikoillaan ja on siistiä..

Autokoulukin on tässä edennyt omalla painollaan.. Viime viikolla oli teorioita vaikka kuinka monena päivänä ja kerkesinpä viime viikolla ihan rattiinkin asti.. Eka ajo meni mun mielestä ihan hyvin, vaikka auto sammuikin ihan tolkuttoman useaan otteeseen.. Arviolta varmaan parikymmentä kertaa..Mutta ohjaaminen meni mielestäni ihan hyvin ja osuin ensikertalaiseksi parkkiruutuunkin vallan mainiosti.. Tänään on sitten se toinen ajo.. Ja ihan vain tiedoksi kaikille, että en vielä odottele ihmeitä tuon käytännön autoilun suhteen, sillä tuo viime viikkoinen eka ajo autokoulun autolla oli ihan eka kerta ikinä, koskaan, milloinkaan kun olen autoa ajanut.. Mutta olen mielestäni ihan hyvä oppimaan, eli enköhän tässä ala kehittymään..

Tällaisina hetkinä sitä melkein itseltäänkin pääsee oikeasti unohtumaan jatkuva ruuan ja syömisten miettiminen.. Pitää nauttia tästä kai niin kauan kuin voi..