Juu-uh.. Mitäpä sitä taas turhia kiertelemään.. Eilen mulla jälleen kerran petti kontrolli syömisen suhteen ja tajusin oksentaneeni pariinkin otteeseen, kun viimein illalla pääsin peiton alle unta odottamaan.. Ja ainoa mitä siinä odotellessa mietin oli, että jos söisin ihan vielä ihan vähän jotain.. Ihan vähän vain.. Enkä tietenkään oksentaisi.. Onneksi olin kuitenkin ihan liian väsyny nousemaan ylös sängyltä ja raahautumaan jääkaapille.. Mutta koska viikonloppu on tosiaan aluillaan ei tuostakaan "voitosta" voi kauaa iloita, voi hyvinkin olla, että tämän illan loppuun mennessä olen taas oksennellut useampaankin otteeseen...

Enää en jaksa edes pahemmin laittaa vastaan, kun minulle tulee paska olo ja oksentamisen tarve syönnin jälkeen.. Annan mennä vain.. Ja toisaalta, se on tällaiselle pötkylälle ihan oikein.. Olen ihan tarpeeksi monet kerrat vuoden sisällä ahtanut sisääni ties mitä moskaa, joka nyt on kertynyt etovaksi rasvarenkaaksi ympärilleni.. Mitään tätä ei olisi tapahtunut, jos vain olisi ollut parempi itsehillintä tai olisin jo silloin ymmärtänyt oksentaa kaiken pahan pois.. Olisin edelleen 58 kiloinen ja en tuntisi oloani näin kamalaksi..

Oksettaa ihan koko ajan, vaikken mitään ole syönytkään..