Se on maanantai taas.. Ja aamulla vaaka näytti lukemia 65,3 kiloa.. Painoa on siis lähtenyt viime viikosta jopa yllättävän hyvin, kun ottaa huomioon sen, että olen ahminut ja oksentanut maanantaita ja tiistaita lukuunottamatta jokaisena päivänä.. Siis viitenä päivänä viikossa.. Sairasta.. Mutta paino siis laskenut viime viikosta -1400 grammaa.. Vielä pikkusen reilut seitsemän kiloa, niin olen tavoitteessani..

Viikonloppuna poikaystäväni tuli tosiaan taas luokseni.. Aivan ihanaa joo, mutta jotenkin vain tuntuu että tämä kaikki on liikaa.. Eroaminen viikonlopun jälkeen tuntuu aina vain vaikeammalta ja siinä se sitten menee koko viikko saada taas itsensä kuosiin... Tälläkin hetkellä on niin ikävä ja surullinen olo.. Mä en vaan jaksa enää näitä välimatkoja.. Viikon erossa oloja ja muuta.. En mä kyllä luovuttaakaan haluais, ku tosiaan rakastan poikaystävääni ja ollaanhan tässä pian neljä vuotta jo kaikesta selvitty.. Mutta silti mä vaan en jaksa.. Tää on ihan liikaa.. Haluaisin vaan, että mun ei tarttis melkeen joka ilta mennä yksin nukkuun.. Kyllähän me on kestetty armeijat ja kaikki, mutta enää en jaksais..

Tuntuu tosiaan, ettei töissäkään voi keskittyä mihinkään, ku on koko ajan pää ihan sekaisin.. Ja silti pitäisi näyttää osaavalta ja kiireiseltä.. Joka ikinen aamu on vaan aina jotenkin entistä vaikeampi saada itsensä edes aamulla sängystä ylös..