Helvetin helvetti.. Paino ei oo pudonnu yhtään, vaikka oon syöny painonvartijoiden pisteiden mukaan, en oo ahminu, oon kuntoillukkin ja en oo oksennellu.. Tervettä elämää siis.. Tai ainaki oli eiliseen asti.. Sain tarpeeksi terveestä elämästä ja tein sitä mitä osaan.. Ahmin ja oksensin.. Tiesin, että painohan siitä nousee tuostakin, mutta aivan sama, ku tuntuu, ettei se laske joka tapauksessa kuiten ollenkaan.. Paskaa..

Eilen sain myös kämppiksen.. Luuseroituva pikkuveljeni pyrkii katkaisemaan syöksykierteen alaspäin ja ihme kyllä hän sai töitä.. Samalta paikkakunnalta, jossa asun nykyään minäkin.. Ihan kiva, että sai töitä.. Ja siinä olkoon mun luona jonkin aikaa -pientä korvausta vastaan tietty- kunnes se saa itselleen jonku pikku asunnon ja silleen.. Alkais sekin vaan kunnon ihmiseksi.. Pääsis kaikki kaikin puolin helpommalla.. Ja kun pikkuveljellä on auto, niin kyllähän se siinä mielessä mun elämää helpottaa..

Mutta ei tää järjestely mun elämästä pelkästään helppoa tee.. Kun en saa olla viikolla yksin voi hyvinkin olla, että mulla menee hermot.. Tykkään kuitenkin omasta tilasta.. Ja rauhasta.. Järjestely vaikeuttaa myös elämääni ruoan kanssa.. Pikkuveljeni kun on mässyruoan ystävä ja mulla ei oo mitään itsehillintää.. Syön kohtauksen kutitellessa vaikka sankollisen ruosteisia nauloja, jos joku niitä mulle tarjoaa.. Ja sitten oksennan.. Toisen läsnäollessa viereisessä huoneessa ainainen ruuan jälkeen vessaan meneminen voi ennemmin tai myöhemmin alkaa epäilyttää.. Onneksi olen ehtinyt hioa äänetöntä oksennus-tekniikkaani.. Sille tulee varmasti käyttöä..

Masentaa.. Eniten tällä hetkellä tuo, etten terveellisestä syömisestä (tai lähinnä kovasta yrityksestä) huolimatta ole juurikaan laihtunut.. Tämän kuun alkuun verrattuna olen muka laihtunut vain kilon.. Säälittävän kilon.. Mullahan menee tätä vauhtia koko loppuelämä ja mielenterveys sen kans, että yritän päästä takaisin omiin mittoihini ja mahtua hienoihin vaatteisiini.. Ja kaiken lisäksi tuo kilon vaihtelu suuntaan ja toiseen voi olla ihan vain nesteistäkin kiinni..

Tänään yritän siis rankaista itseäni vähäruokaisella päivällä.. Jos ei huomenna vaaka näytä yhtään vähempää kuin tänään niin en mee vannomaan mitä tapahtuu.. Mutta luultavasti olen vihainen kaikille ja vittuuntunut siitä, etten voi ahmia ja oksentaa ylhäisessä yksinäisyydessä.